Od dnia 16 września 2024 r. (poniedziałek) będzie możliwość spożywania przez dzieci wykupionych obiadów – samo drugie danie kosztuje 12,90 zł brutto.
Rodzic płaci kwotę „wsadu do kotła” w cenie 8,00 zł brutto.
Każdy rodzic, który jest zainteresowany wykupieniem obiadów, jest zobowiązany niezwłocznie podpisać umowę z Dyrektorem szkoły.
Catering, który będzie dostarczać obiady:
Przedsiębiorstwo Handlowe Olma, Małgorzata Gryszkiewicz (Restauracja Azymut) Stary Folwark 41a; 16-402 Suwałki;
Umowa wykupienia obiadów będzie obowiązywać od 16.09.2024 r. do 19.12.2024 r. Liczba planowanych obiadów na każdy miesiąc zliczona jest wstępnie w umowie. Uprasza się o wpłacanie prawidłowych kwot, podawanych w ostatni dzień miesiąca żywieniowego, gdyż niewłaściwe kwoty wpłat powodują dodatkowe korekty w księgowaniu płatności.
Płatność będzie z góry przelewem na rachunek bankowy.
Do szkoły należy dostarczyć dowód - kopię wpłaty za dany miesiąc, w terminie do 3 dnia bieżącego miesiąca. We wrześniu należy dostarczyć dowód wpłaty - najpóźniej do 13 września 2024.
Rodzice, którzy zdeklarują się wykupić obiady proszeni są najpóźniej do 12.09.2024 o zgłoszenie się do dyrektora szkoły w celu podpisania umowy o dożywianie dziecka.
Natomiast uczniowie, którzy będą chcieli zostać objęci refundowanym dożywianiem w I semestrze w roku szkolnym 2024/2025 składają wnioski do GOPS-u Szypliszki.
REGULAMIN
dożywiania uczniów oraz odpłatności za posiłki
w Szkole Podstawowej w Kaletniku, Kaletnik 46, 16 – 411 Szypliszki
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1) uczniowie w trudnej sytuacji materialnej, zwolnieni z ponoszenia kosztów wyżywienia, których dożywianie finansuje Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szypliszkach (GOPS przedstawia Zamawiającemu listę dzieci zakwalifikowanych do dożywiania),
2) uczniowie zgłoszeni przez rodziców do odpłatnego spożywania posiłków, wnoszący opłaty indywidualnie.
- Szkole Podstawowej w Kaletniku, Kaletnik 46, 16 – 411 Szypliszki.
WNOSZENIE OPŁAT ZA POSIŁKI
05 9354 0007 0080 0800 0260 0032
11.Rezygnacja z obiadów wymaga formy pisemnej. Informację o poniższej treści należy zgłosić przesyłając skan (z podpisem) na poniższego maila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ZWROTY ZA NIEWYKORZYSTANE OBIADY
ZASADY ZACHOWANIA W MIEJSCACH SPOŻYWANIA POSIŁKÓW
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.09.2023r. ZARZĄDZENIEM nr DOZ/ 02/2023
Dyrektora Szkoły Podstawowej w Kaletniku